Veelgestelde vragen |
|
Betalen / Afhalen / VersturenHoe kan ik betalen?Wij streven ernaar om u binnen 48 uur na het sluiten van de veiling, de factuur te mailen. Deze kunt u op drie manieren voldoen: Hoe ontvang ik mijn factuur?Wanneer u aankopen heeft gedaan in de veiling, ontvangt u na afloop van de maandveiling een e-mail met een overzicht van uw aankopen. Hierin staat ook het totale verschuldigde bedrag. Kan ik mijn aankopen ook afhalen?Na een telefonsiche afraak of via een afspraak via email, kunt u de spullen bij ons op kantoor in Eersel afhalen. Van tevoren kunt u het totale bedrag overmaken naar onze bankrekening, of bij ons op kantoor contant of met de pin betalen. Zie ook de vraag: 'Hoe kan ik betalen?'. Hoe weet ik of mijn aankoop al verstuurd is?Wanneer u onze factuur volledig heeft voldaan, sturen wij uw aankoop zo snel mogelijk naar u op. In uw account op onze website kunt u zien of de betaling succesvol is ontvangen. Ook vindt u er informatie over wanneer wij de zending naar de post hebben gebracht. Hoe en wanneer wordt mijn aankoop verstuurd?U kunt voor het einde van de lopende veiling altijd zelf uw voorkeur aangeven. Bij 'mijn biedingen' kunt u via de link 'gegevens wijzigen' instellen hoe u uw aankoop wilt ontvangen. Er zijn vier mogelijkheden: KostenWat zijn veilingkosten?De veilingkosten (ook wel commissie genoemd) is het bedrag dat bovenop een bieding wordt betaald. Dit betreft 25% van het bod. Voordat u een definitief bod plaatst, krijgt u een berekening te zien van de totale kosten van uw bod. Zo weet u precies welke totaalkosten u eventueel moet verwachten. Wat zijn de verzendingskosten?U kunt voor het einde van de lopende veiling altijd zelf uw voorkeur aangeven. Bij 'mijn biedingen' kunt u via de link 'gegevens wijzigen' instellen hoe u uw aankoop wilt ontvangen. Er zijn vier mogelijkheden: Indien u meerdere kavels koopt en de kavels worden verzonden. wordt er maar 1 keer verzendkosten berekend. Catalogus aanduidingenWat betekenen de catalogus- en kwaliteitsaanduidingen?Hieronder vindt u de betekenis van de catalogus- en kwaliteitsaanduidingen. Catalogusaanduidingen: X ongebruikt, met plakker of plakkerrest (XX) nagegomd, eventueel met plakker (X) ongebruikt, zonder gom O gebruikt/gestempeld
Kwaliteitsaanduidingen: pr. expl. onberispelijk fraai/minder mooi met kleine gebreken, zoals dun plekje, etc VerkopenHoe kan ik zelf kavels inzenden?Bezit u kavels die u wilt plaatsen in onze online veilingen, neem dan contact met ons op. Wij zijn uitsluitend geopend na afspraak via email of telefonisch: +31(0)497-512057 of info@brabantsepostzegelveiling.nl. De veilingkosten (commissie) die in rekening zal worden gebracht is 25% van het verkochte bedrag. Ook berekenen we € 0,20 administratiekosten per ingezonden kavel. Ik heb iets ingezonden voor de online veiling. Hoe kan ik zien wat er verkocht is?Log in op onze website en kijk onder 'mijn account'. Hier vindt u een tab 'mijn inzendingen' met een overzicht van de door u ingeleverde kavels. Hier ziet u wat er verkocht is en wat niet. |